×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Hanna Lancapkan
R
1.3K
18
6
1.2K
1

swap_vert

Kisah ini berlaku di condominium kepunyaan ku di Taman Melawati. Aku adalah seorang arkitek bekerja dengan firma swasta. Umor ku adalah dalam 40an tapi masih membujang lagi. Pendapatan ku boleh di katakan lumayan juga. Pada bulan lepas, iparku aku telah menumpangkan anak dia di rumah aku agar senang untuk bersekolah di sebuah sekolah yang terkenal di KL. Nama anak saudara aku tu Hanna Qhaisara. Umor baru 10 thn. Orangnya putih , sederhana rendah tapi tentang barang dia ….mak datuk mengalahkan model mat salleh. Tetek dia kecil tajam, kakinya kurus panjang dan punggungnya kecil mumbulat. 

Dari mula jumpa dia aku memang geram nak benamkan muka aku dekat belahan bontot mugilnya tu. Tapi aku perhatikan budak ni pemalu sikit. Tiap kali aku pandang dia tunduk malu. Aku sempat bertanya ipar aku samada dia percaya dekat aku. Dia tersenyum dan berkata percaya habis. Seminggu di rumah aku Hanna jarang keluar dari biliknya. Kalau bersua pun pada waktu makan aje. Tu pun kadang dia makan dalam bilik dia. 

Pada satu malam aku terserempak denngan Hanna baru keluar dari bilik mandi. Mak datuk…kotek aku serta merta terpacul naik. Mana taknya, tuala yang membalut tuboh putih gebu tu agak kecik. Bahagian pangkal dada dan peha jelas kelihatan. aku didalam kain bagi nak pechah kembang menahan nafsu gelore bila di acah begitu. Bila berselisih Hanna hanya tunduk malu aje. dia perasaan, mata ku mengikutnya hingga ke daun pintu. Bau badanya sunggoh wangi…mungkin baru lepas di sabun. 
Di sebabkan oleh tak tahan melihat godaan Hanna, aku pun pergi ke bilik air bersiap untuk mengerjakan adik aku. Masuk ke bilik air aku pun mula mengenggam kotek aku yang besar, berkilat dan panjang. Ku ambil sedikit sabun dan ku lumur sepanjang kepala ku.

Aku mula mengoyang ku mula tu perlahan kemudian semakin laju. Dalam kepala ku bayangkan wajah Hanna berkemban. Berdecit decit bunyi di goyang bercampur sabun. Dalam kegelojohan ku untuk melancap, aku lupa untuk tutup pintu bilik air. Tanpa ku sedari pintu bilik air di buka oleh Hanna. Terkejut aku bila melihat wajah Hanna Tangan ku masih lagi memegang kepala butuh yang besar berkilat. Muka Hanna ku lihat merah padam. Matanya menjeling kearah senjata ku yang besar dan garang tu. Dia berkata - “minta maaf Paksu, Hanna nak ambil panties Hanna.” Lidah ku kelu untuk berkata. Hanna kemudian memandang ke muka ku dan berkata 
“boleh tak Hanna tolong lancapkan Paksu”. 
“Kasihan Hanna tengok Paksu melancap sendiri”. Aku bagaikan tak percaya dengan kata-kata yang di ucapkan oleh Hanna.

Anak saudaraku yang ku sangkakan 'innocent' rupanya kuat seks juga. Hanna menyambung lagi - “ini adalah balasan Hanna kepada Paksu yang telah banyak menolong Hanna" Hanna bergerak kearah ku dan mula mengambil minyak bayi Johnsonnya. Di picitnya botol minyak bayi tersebut dan bercret minyak bayi memenuhi tangan Hanna. Dia melumur minyak bayi tersebut di kepala konek ku. Tersendut-sendut kepala ku bila di belai oleh tangan halus Hanna. Hanna menarik kepala konek ku kearahnya. Aku mengikut macam lembu di cucuk hidung. Kemudian Hanna memegang kepala konek ku dan di pimpin hingga ke bilik tidur ku. Hanna bersuara - “kat atas katil baru sedap, Paksu baring relaks, Hanna akan lancapkan Paksu sepuas-puasnya”.Hanna senyum manja ke arah ku. Tangan Hanna mula memainkan peranannya. Batang ku di gosok secara perlahan…mula dari takuk atas hingga ke telur. 
“Emmmmmm… sedapnya Hanna” kata ku. 
Hanna menjawab ” ya ke Paksu?”. 

Tangan kanan Hanna mengoncang batang ku secara perlahan dan tangan kirinya menarik dan meramas kantung telurku yang labuh itu. 
“Ohhhhh… Hanna sedap betul. cara Hanna lancapkan paksu”” kata ku lagi. 
Hanna menyambung “Paksu jaga Hanna nak lancap laju sikit nie” 
“Kalau dah nak keluar beritahu Hanna”. 
Hanna mula goncangan hikmatnya. Sambil mengoncang dengan pantas, tangan kirinya tak putus-putus meramas dan menarik sarung telur ku. Aku kegelian dan kesedapan bila di lancapkan begitu. Kepala butuh ku mengembang dengan begitu besar sekali petanda adik ku akan muntah pada bila-bila masa. Aku berkata pada Hanna - “Paksu dah tak tahan sangat Hanna, air mani Paksu dah nak menyembur, Paksu gian nak pancut...” Tiba-tiba Hanna menghentikan goncangan padunya. 
Hanna menjawab” jangan pancut dulu Paksu, belum masanya, paksu belum puas Hanna lancap”. 

swap_vert

X