×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Nadia Bahan Seks membawa kepada Kenikmatan
PG-13
0
3
0
104
0

swap_vert

Kisah ini berpusat di sekitar Nadia, seorang gadis Muslim berusia 22 tahun dari Sabah yang sedang belajar di sebuah kolej di Malaysia.  Nadia mempunyai pacar bernama Fad, tetapi dia tidak pernah melakukan hubungan seks dengan dia kerana dia mahu menunggu sehingga perkahwinan untuk kehilangan keperawanan.  Badan melengkung Nadia dan penampilan yang menarik menjadikannya objek keinginan bagi ramai lelaki di kolejnya, dan dia tidak menyedari bahawa mereka secara diam-diam mengambil gambar dan video beliau untuk digunakan untuk kandungan seksual dalam kumpulan seks swasta di Telegram yang dipanggil AwekSexyMalaysia.

 Kehidupan Nadia mengambil perubahan drastik apabila dia dipaksa ke dalam aktiviti seksual.  Ia bermula selepas program kolej di mana Nadia ditugaskan untuk mentor pasukan tiga pelajar asing: Dimas dari Indonesia, Jason dari Nigeria, dan Raj dari India.  Tiga pelajar ini mempunyai keinginan yang kuat untuk berhubungan seks dengan seorang gadis Malaysia, terutamanya yang seperti Nadia yang tidak pernah berhubungan seks sebelum ini.  Mereka memanipulasi salah seorang daripada guru mereka, Prof. Sanusi, yang juga berminat dengan Nadia, untuk membantu mereka melaksanakan rancangan mereka untuk memperkosa dia.

 Nadia pasti mempunyai sesi kajian di rumah Prof. Sanusi, di mana beliau diperkosa oleh pasukan yang ditugaskan.  Mereka terlibat dalam pelbagai aktiviti seksual, termasuk foreplay, seks oral, dan pengikat.  Mereka juga merekodkan tindakan beliau tanpa pengetahuan beliau dan menggunakan video untuk mengejek dan memanipulasi beliau.

 Siklus eksploitasi seksual berterusan kerana Nadia didakwa menipu kekasihnya dan dipaksa untuk mematuhi arahan Prof. Sanusi untuk berhubungan seks dengannya.  Beliau juga diperkosa oleh Dimas dan dimanipulasi oleh Ijat, bekas rakan sekolah tinggi yang menggunakannya untuk menembak video lucah.  Apabila Fad, teman lelaki Nadia, mengetahui kebenaran, dia memecahkan hati dan menyaksikan Nadia terlibat dalam tindakan seksual dengan lelaki lain.

 Nadia mendapati dirinya dan dikhianati, dan apabila dia cuba pulang menggunakan app perkongsian kereta, seorang pemandu bernama Shafik mengambil keuntungan daripada kekurangan wang dan memperkosa beliau.  Nadia sekali lagi mengalami pemerkosaan semasa perayaan Eid-Fitr apabila paman-pamannya memakai badan yang melengkung dan wajah yang indah.

 Paman Ejam, salah seorang daripada paman Nadia, memutuskan untuk menghantarnya kembali ke kolej tetapi mengambil peluang untuk berhubungan seks dengannya semasa perjalanan kereta lapan jam.  Sepanjang jalan, mereka bertemu dua pemandu trak yang memanfaatkan keadaan dan membeli Nadia untuk keseronokan mereka sendiri.

 Perkara ini menyoroti peristiwa-peristiwa utama dalam cerita.  Walau bagaimanapun, penting untuk dicatat bahawa teks asal mengandungi kandungan eksplisit dan menjejaskan.

favorite
coins
0 likes
Be the first to like this issue!
swap_vert

X