×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Pak Su Ku Sayang
0
5
2
1.3K
0

swap_vert

Masa aku kulum batang Pak Su ramas-ramas buah dada aku.. Sekali-sekali jari jahat dia korek lubang dubur aku. Pengotor betul Pak Su aku ni. Ada ka dia kata lubang dubur aku cute. Kalau kata cipap aku cute logik juga.. Pasal cipap aku belum ada banyak bulu.. Ada bulu pahat saja.. Nipis dan halus. Nampak bersih dan cute.. Lebih kurang pukul 2 barulah Mak Su dan Atie balik.. Sempatlah aku aku mandi dan berehat lepas kena kongkek kat Pak Su.


Lepas mandi aku tengok cadar bilik Pak Su berterabur macam tempat kucing beranak. Aku kemaskan sikit. Ada beberapa tompokan basah tu.. Bila aku cium ada bau macam air aku je. Tompokan darah pun ada juga. Dah sah darah dara aku. Cadar tu warna pink dan tompokan tu nampak jelas. Bila aku tanya Pak Su macam mana ni.. Dia suruh aku buka balik cadar tu dan rendam dalam besin biar MakSu basuh. Bila diaorang balik aku control aje bila depan Pak Su.. Macam tak ada apa-apa berlaku. Pak Su tersenyum aje tengok aku. Dia tahu aku tak kan bagitau sesiapa pasal upacara pecah tanah hari tu. Malam tu aku tidur awal dengan Atie dalam bilik dia. Atie pun penat katanya pasa lbanyak jalan-jalan shopping. Aku pun penat jugak kena kongkek kat Pak Su. 


Besoknya aku balik rumah aku kat Temerloh. Sepanjang jalan atas bas ke Temerloh aku asyik terbayang pengalaman aku dengan Pak Su aku.. Best juga. Bila ada peluang aku akan dapatkan lagi batang Pak Su yang besar dan gemuk tu. Aku rasa aku ni silap-silap akan jadi bohsia memandangkan selera aku pada zakar lelaki amat kuat sekali. Kalau boleh aku nak setiap masa batang zakar ada dalam cipap aku. Kepada sesiapa yang berminat utk mengenaliku boleh hubungi aku. Aku hanya berminat dengan lelaki berbulu dada dan berbatang besar spt Pak Su aku.


Peristiwa ini berlaku 3 minggu yang lalu dan selepas itu aku sentiasa menginginkan lagi dan lagi tapi aku tak mempunyai peluang kerana ayah dan ibuku mengawal pergaulanku. Lelaki nak telefon aku kena marah kat ayah aku. Untuk melepaskan gian aku, aku hanya melancap sambil membayangkan pengalaman aku dengan Pak Su aku.


- Tamat -

swap_vert

X